dissabte, 27 de desembre de 2008

Nitbona, nadals i ara... La Nitvella!!!

Després de publicar un post on explicava com passava la Nitbona i els Nadals, he rebut un allau de cartes, trucades, emails, SMS, fins i tot dos comentaris! on se’m demana que també us expliqui com passo la Nitvella. Abans de fer-ho vull aprofitar per agrair a tota l’audiència que m’ha fet costat durant tot aquest any, sense vosaltres que el seguiu, aquest blog no seria possible (curiosament aquest fenomen també els passa als que fan l’estimable espai de TVE España Directo).

Si els nostres Nadals acostumen a ser festes dedicades al recolliment familiar i la pregària, a la Nitvella procurem donar-li un caràcter més lúdic i compartir-lo amb els amics i amigues. Ja fa uns quants anys que ens trobem Gonzalo i Mila, Sito i Cuca, Pato i Dolo, Chema i Tita, Borja i Espe tots convidats a la Mansió que tenen a la madrilenya Puerta del Hierro el matrimoni format per Agata i Pedro(i una consonant més). Tots són de diferents llocs d’España: Salamanca, Toledo, Cartagena, Madrid , Quintanilla de Onéssimo i nosaltres que sóm de Tarragona. Ens vam conèixer ja fa uns quants anys a Torreciudad mentre fèiem exercicis espirituals. No vam trigar gaire en sentir-nos tots molt compenetrats i compenetrades i el primer dia mentre sopàvem vam descobrir que teníem un vincle en comú (a més de l’Obra, evidentment). Aquest vincle és que dediquem les nostres estones lliures a la pràctica del BDSM. Aleshores algú va tenir la pensada de començar l’any tots junts i compartint la nostra afició comuna. Com que Agata i Pedro(i una consonant més) són gent de món no van dubtar a oferir casa seva per l’ocasió i cada any ens preparen una bossa-cotilló farcida de tota mena d’estris per gaudir d’allò més d'aquesta pràctica.

Em perdonareu si no m’estenc amb una mica més de detalls. Si ho fes hauria de substituir l’Estelada del costat pels tradicionals “dos rombos”. Em limitaré a incloure una única foto feta en començar la festa de l’any passat on es pot veure a Cuca, amb una idem de làtex, i Pato. L’any passat no vam poder fer cap més foto ja que durant la resta de vetllada no teníem les mans lliures (per raons obvies).

L’endemà en llevar-nos anem tots junts a la Basílica de l’Almudena a oir la primera missa de l’any. En acabar d’oficiar-la, el Cardenal Rouco sempre ens convida a un Vino Español a la Sagristia i cada any s’interessa pels blaus i els sangtraïts que molts de nosaltres duem de la nit anterior. L’home està cada cop més intrigat...

Que gaudiu d'un bon any 2009!!!


foto: http://domadora.blogspot.com

6 comentaris:

Serrallonga ha dit...

Ostres Martell! Tot just ahir em vaig apuntar a la Plataforma pel Dret a Decidir i ara en veure les festetes que feu els de l'Obra em sembla que canviaré d'opció, a veure si l'any que ve m'hi convides. M'encantaria poder conéixer la Cuca!

Mireia ha dit...

Jo no podría celebrar un cap d'any com aquest, m'ha sortit un ulldepoll que m'impedeix posar-me sabates de taló d'agulla, i sóc al.lèrgica al cuïr.
Que us ho passeu bé!

Anònim ha dit...

Ah si! els teus amics els he vist avui a la plaza de Colón de Madrid.

Agnès ha dit...

Agata i Pedro(i una consonant més)... quina????? ...
Per molt que penso no me'n surto, (em passa tb amb els mots encreuats del Màrius Serra)...
ja em perdonaràs.

Josep (sl) ha dit...

Això si que és un cap d'any alternatiu.

Anònim ha dit...

Ara, de debó, a vegades et prens alguna cosa en mal estat oi?
Per cert, em faig la mateixa pregunta que l'Agnès.