divendres, 27 de febrer del 2009

Em deixeu donar de baixa?


El Círcol, una entitat històrica dins el dens teixit social de Reus, està organitzant una sèrie de conferències de persones que configuren l’actualitat. Fa pocs dies, i coincidint amb el Carnaval, van convidar el Regidor Sr. Santamaria. Aquest regidor d’aspecte i indumentària poc convencional, acostuma a fer propostes heterodoxes, i sovint aixeca polèmica al si de la Ciutat.

Un dels socis del Círcol, i que també és Alcalde de Reus, disconforme que es convidés el Sr. Santamaria ha decidit donar-se de baixa de l’entitat.

No entro en el fons de l’assumpte ja que crec que el Círcol pot convidar a qui consideri oportú i alhora els seus socis tenen tot el dret a discrepar amb la Junta i donar-se de baixa si així ho desitgen.

Jo en canvi no tinc aquesta sort. Per raó del lloc del meu naixement, casualment a la mateixa ciutat de Reus, els meus pares van ser obligats a inscriure’m a un altre club (gosaria a titllar-lo de puti-club). Les quotes mensuals de soci són caríssimes (no tots els socis paguen el mateix, els de Reus en particular i els Catalans en general paguem molt més que altres socis de l’àmbit d’actuació del club), totes les juntes directives que ha tingut han estat nefastes, l’entitat en qüestió menysprea la meva llengua, no dóna serveis o aquests són d’ínfima qualitat, etc, etc.

Ara toca renovar-me el carnet de soci, cada cinc anys ho he de fer en unes sòrdides dependències, he de perdre tot el matí i ser atès amb pocs miraments. Cada cop que ho faig pregunto si poden donar-me de baixa i no hi ha manera. Al contrari: el funcionari en qüestió (armat reglamentàriament) em suggereix, si persisteixo amb la incordiant petició, la possibilitat de passar una bona temporada a pensió complerta en unes dependències que té el club a la Roca del Vallès, en un edifici singular que té finestres amb barrots.

Foto: el Sr. Santamaria i un seu amic al local del Círcol el dia de la conferència www.reusdigital.cat

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Em temo que en aquest puticlub hi trobaríem moooolta gent amb ganes de sortir-ne i tanta o més amb ganes d'entrar-hi. Per tant, el nostre forat no crec que es notés gaire... com a mínim pel 'bulto', que el tema de les quotes que paguem són figues d'un altre paner!
Us felicito pel post més reeixit, pel meu gust.

Josep (sl) ha dit...

Sorprèn què el club del que tu parles del què molta gent vol sortir també i ha altra emmirallada i desitjant entrar.

No se però jo les quotes les pago cada any i és dur fer-ho i mirar la diferència pels serveis què reps.

SERGIBR ha dit...

Visca la CORI!! L'únic partit polític de representació ciutadana real.

Mon ha dit...

Visca la democracia !