dijous, 4 de febrer del 2010

Qüestions de fons innegociables.


El dia 25 d’abril es farà la Consulta per la Independència a la Capital del Baix Camp (de moment és l’única cosa de la qual el meu poble encara és una mica capital). He decidit apuntar-m’hi per oferir el meu gra de sorra en l’organització de l’esdeveniment.

Al donar un primer cop d’ull al tríptic informatiu que s’ha imprès he pensat que la combinació de colors que s’ha triat pel seu disseny no és la més escaient. El primer que penso fer en la propera reunió de treball és proposar un canvi en la imatge gràfica: si ara els colors corporatius escollits són el vermell, el negre i el blanc crec que el més adient seria que fossin el blanc, el negre i el vermell. Estic segur que la meva proposta tindrà força adeptes i serà aprovada per l’Assemblea. Cas contrari, i com que considero que aquest tema és fonamental i innegociable, faré una crida als qui pensen com jo per marxar i establir una nova plataforma que organitzi una consulta alternativa el dia 26 d’abril.

Ja veieu que el meu perfil correspon al d’un autèntic independentista català.

Foto: Tríptic de la Consulta per la Independència a Reus. Malgrat la conya i autocrítica del post precedent penso col·laborar-hi en tot allò que pugui.

17 comentaris:

xavi ha dit...

Ànims, una consulta popular per triar els colors mes adients és una bona solució, i ja que ens hi posem, la segregació de Reus de la vegueria del Camp, i pro-vegueria juantxi.

kika ha dit...

crec que tens raó en tot.

primer les lletres vermelles sobre fons negre no es veuen gaire bé. potser lletres vermelles sobre fons blanc, o lletres blanques osbre fons negre, ... o potser fer eservir el color carabassa (o taronja) que fan servir als altres llocs (no se quants, però alguns ...)

i clarament, donar suport a la iniciativa: molt bé! t'hi divertiràs! :-)

Agnès Setrill. ha dit...

Una descripció collonuda!
I molt trista per la part que ens toca.
Ah! Felicitats! Que, si no passa res, podràs anar a votar.

Clidice ha dit...

Nosaltres tenim el logo en blanc i taronja, molt més clars i "passadors", o sigui que m'estalvio proposar a l'Assemblea una nova consulta :P

ànims! i sort!

maria ha dit...

Trobo que la teva proposta és molt addient.Si vosaltres comenceu amb la consulta, suposo que a nosaltres també ens tocarà aviat. Que tingueu sort.

Plotí ha dit...

Que me'n sap de greu no constar al padró reusenc! Ja em veig venir que al Baco Lobregado serà mooolt més difícil que se'n pugui organitzar una de semblant. Molt bona iniciativa, la de col·laborar-hi. Com a mínim, tindreu el meu suport moral!
Això de plantejar una segregació en la plataforma... mira que no se t'hagi avançat algú, que de l'independentista català no es pot dir gran cosa, tret que és molt independent!!
Bon post!

kika ha dit...

Plotí, al BLL n'hi haurà un el 28F!!!
http://webs.racocatala.cat/molinsdecideix/

Clidice ha dit...

Plotí, al BLL n'hi haurà un el 24A!! http://esparregueradecideix.blogspot.com/

;)

sànset i utnoa ha dit...

Ets un independentista de debò. D'aquells que durem en una organització molt temps...

Certament, també considero que els colors no són massa escaients.

Entenc la teva crítica. Em cauen els collons al terra cada vegada que veig que els grups independentistes fem més el ridícul i no som capaços d'actuar d'una forma coherent i cohesionada.

Igual necessitem un messies. L'Ariel?

*Sànset*

Anònim ha dit...

Potser els grans ideals dels liders de l'independentisme català es redueixen només a 'putos' interessos personals... potser el que calen no son lideratges personals com els que hi ha en tots els partits sino representaciò gairebe anònima de la força -que hi és- de les bases.

Anònim ha dit...

Molta sort en la consulta! I que els colors no us separin!

Jordi Tudó ha dit...

Això de les consultes està bé, ara, si s'ha de fer, fem-la ben grossa.
Com a Berga la pregunta era més clara que la majoria de consultes que és fan, deia si fa o no fa. "Esteu a favor de la indepèndencia dels Paisos Catalans? I a la resta de municipis?
Salut

Ramon Aladern ha dit...

Digues que sí. És una qüestió de principis irrenunciable. Estic amb tu, per ser un bon indepe... Secessió ja!!
:))
(per cer, en quina comissió estàs? Jo a la de campanya)

Gaia ha dit...

Doncs que hagi sort amb el canvi de colors...
Salut

Plotí ha dit...

Gràcies, Kika i Clidice (en l'ordre en què us llegeixo, eh?). Pensava que la cosa s'acabava al Papiol... Em reconforta, de veritat.
D'altra banda, voldria manifestar la meva estranyesa de no llegir mai res del Sr. Pep Cistell. Que algú en sap alguna cosa?
En cas contrari, si algú tingués el telèfon del Paco Lobatón, que el pengi al bloc (el telèfon, vull dir). Gràcies!

Pep Cistell ha dit...

Sr. Plotí; m´afalaga la seva enyorança dels meus comentaris.
Respecte al tema de Reus Decideix també hi estic col.aborant. Hi ha un grup de persones molt entusiasta i obert a que tothom que ho desitgi pugui col.laborar-hi. Hi ha diferents comissions amb molta feina per a fer. No hi perdreu pas el temps, coneixereu gent interessant i fareu quelcom engrescador i trascendent.
No en feu cas d´aquells que diuen que això no serveix per a res; també se´en reien de Galileu, Servet i Darwin.
Crec que és molt probable que mai més tinguem una oportunitat com aquesta.
Estem fent Història i no vull quedar-me a casa mirant Gran Hermano 35.
El país ho necessita i s´ho mereix.

Plotí ha dit...

Sr. Cistell, llegeixo amb ànims tranquil·litzats les vostres doctes paraules. Sabeu que la distància no em permet de col·laborar directament amb Reus Decideix, però us podeu imaginar que hi sóc de pensament.
Per cert, com us va aquella màquina d'escriure... Olivetti, era? Què en penseu fer, en un futur?